Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Opis art.36 ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego
Miejsce Urząd Stanu Cywilnego
pokój nr 4 - parter
Informacja Tel: (32) 325-68-10
fax: (32) 325-68-09
Wymagane dokumenty - wypełniony formularz (druk) wniosku
- odpis aktu stanu cywilnego stanowiący podstawę do uzupełnienia
Opłaty Odpis aktu stanu cywilnego stanowiący podstawę do uzupełnienia winien być opłacony opłatą skarbową. Jeżeli odpis nie został opłacony opłatą zostanie pobrana w momencie złożenia wniosku.

Od 1 stycznia 2007r. obowiązują następujące opłaty :
- decyzja 39 zł.
- podania i załączniki nie podlegają opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia sprawy Wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminie maksymalnie 1 miesiąca od daty wpływu wniosku
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego - informacje ogólne https://www.mswia.gov.pl/pl/sprawy-obywatelskie/rejestracja-stanu-cywi/12971,Zmiany-w-aktach-stanu-cywilnego-uniewaznienie-ustalenie-tresci.html#Sprostowanie aktu stanu cywilnego
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2017-06-05 11:58:10
Data utworzenia 2007-01-30
Data udostępnienia 2007-01-30 13:50:36
Osoba odpowiedzialna Wioletta Burczyk
Udostępnił Beata Stencel-Badocha