Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Wniosek o rozłożenie na raty lub umorzenie zaległości z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach będących w zarządzie Gminy Wyry
Opis Uchwały Rady Gminy Nr XLIX/477/2010 z dnia 14 października 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad, umarzania, odraczania i rozkładania na raty wierzytelności Gminy Wyry oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy Wyry z tytułu należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, a także wskazania organów i osób uprawnionych do udzielania tych ulg
Miejsce Referat  Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Pokój nr 14 /II piętro/ adres: Urząd Gminy Wyry ul.Dąbrowszczaków 133
Informacja Tel: 32 3256822
fax: 32 3256809
e-mail:  lokalowy@wyry.pl
GODZINY PRACY: pon. 7.30.00-17.00 wt. - czw. 7.30-15.30; pt. 7.30-14.00
fax: 32 3256809
Wymagane dokumenty - Wniosek
- Druk wniosku wraz z oświadczeniem na temat posiadanego majątku i istniejących zobowiązaniach - plik do pobrania
- Kopia deklaracji podatkowej (PIT) za rok poprzedzający złożenie wniosku o ulgę
- Informacja o otrzymanej pomocy publicznej - dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą
Opłaty Nie podlega opłacie skarbowej
Termin załatwienia sprawy Na podstawie art. 35 i 36 Kpa
Do miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Przez kompletny wniosek rozumie się wniosek zawierający wszystkie dokumenty niezbędne do merytorycznego i ostatecznego rozstrzygnięcia w sprawie.
Tryb odwoławczy brak
Uwagi Wniosek dłużnika o umorzenie należności pieniężnej bądź odroczenie zawiera:
1. Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, NIP,
2. Określenie organu, do którego kierowany jest wniosek,
3. Treść żądania, rodzaj ulgi w zapłacie należności, o którą ubiega się strona, wniosek
o umorzenie należności pieniężnej, wniosek o odroczenie terminy płatności, wniosek o rozłożenie należności na raty
4. Kwota zadłużenia, w podziale na poszczególne składniki.
5. Zakres wnioskowanej ulgi: określenie terminu odroczenia płatności, określenie ilości rat, ich wysokości oraz wnioskowane terminy płatności
6. Informacja o
 Sytuacji majątkowej, źródłach i wysokości dochodów dłużnika oraz osób prowadzących z nim wspólne gospodarstwo domowe i liczbie osób przebywających na jego utrzymaniu (zaświadczenie z zakładu pracy lub potwierdzające status bezrobotnego)
 Stanie finansowym dłużnika
 Istniejących innych zobowiązaniach dłużnika (np. umowy kredytowe)
 Złym stanie zdrowia (zaświadczenie lekarskie)
7. Podanie przyczyny ubiegania się o określoną ulgę
8. Podpis osoby składającej wniosek

Oświadczenia o stanie majątkowym można uzupełnić o:
1. Dokumenty stanowiące o sytuacji majątkowej i rodzinnej podatnika - zaświadczenie o osiąganych dochodach dłużnika oraz członków rodziny Np. kserokopia PIT, odcinek renty, emerytury, zaświadczanie z urzędu pracy, zakładu pracy itd.
2. dokumenty potwierdzające ponoszone koszty, Np. rachunki za energię elektryczną, gaz, czynsz, naukę, zakup leków itp.

Inne Dana
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2019-01-07 14:08:16
Data utworzenia 2008-09-16
Data udostępnienia 2008-09-16 15:15:01
Osoba odpowiedzialna Joanna Kurek
Udostępnił Beata Stencel-Badocha