Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Podział nieruchomości na podstawie art.95 niezależnie od ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego - karta informacyjna nr : KI-02-GG
Opis Podstawa prawna:
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U nr 268, poz. 2663).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz.U. z 2000r Nr 98, poz.1071 z późniejszymi zmianami)
Miejsce Referat Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 158
(Pawilon Usługowo - Handlowy - wejście od strony parkingu)
Informacja Tel: (32) 325-68-41; (32) 325-68-42
fax: (32)325-68-09
e-mail: nieruchomosci@wyry.pl

GODZINY PRACY:
poniedziałek 7.30-17.00; wtorek-czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.00
Wymagane dokumenty 1. dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości w szczególności oświadczenie, o którym mowa w art.116 ust.2 pkt.4 ustawy o gosp. nieruchomościami np.: aktualny odpis z księgi wieczystej - oryginał do wglądu albo oświadczenie przedstawiające aktualny stan wpisów w księdze wieczystej, akt notarialny, postanowienie o nabyciu spadku
2. pełny wypis z rejestru gruntów
3. protokół z przyjęcia granic nieruchomości
4. wykaz zmian gruntowych
5. wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości   jest inne niż w księdze wieczystej
6. mapę z projektem podziału w 5 egz. + po 1 egz. dla każdego z współwłaścicieli
Załącznik 1. wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości - ( F nr: 3-GG )
- do pobrania w Referacie Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami lub poniżej
opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

w Kasie Urzędu Gminy Wyry:
poniedziałek - godz. 8.00-16.30 (przerwa od 12.00-13.00)
wtorek, środa, czwartek - godz. 8.00-15.00 (przerwa od 12.00-13.00)
piątek -  godz. 8.00-13.00

przelewem na konto Urzędu Gminy Wyry:
Bank Spółdzielczy Tychy nr 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001  nie obowiązuje
Termin załatwienia sprawy 30 dni od dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów
Tryb odwoławczy Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Wójta Gminy Wyry
Uwagi W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni. Nie uzupełnienie braków formalnych w określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2017-10-24 15:00:57
Data utworzenia 2011-09-09
Data udostępnienia 2011-09-09 13:28:31
Osoba odpowiedzialna STRUŻYŃSKA JUSTYNA
Udostępnił Beata Stencel-Badocha