Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Procedura związana z rejestrem żłobków i klubów dziecięcych
Opis Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U z 2016 r. poz. 157 t.j.)
Miejsce Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych
Informacja tel. (32) 325-68-33
fax: (32) 325-68-09
e-mail: edukacja@wyry.pl
Wymagane dokumenty Wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych następuje na podstawie art.28 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2016r. poz.157 t. j.)

W celu sprawdzenia zgodności danych, Wójt Gminy Wyry może żądać: odpisu z odpowiedniego rejestru, dokumentu potwierdzającego tożsamość, zaświadczenia o niekaralności lub dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.
Wójt Gminy Wyry wydaje zaświadczenie o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.

W przypadku, gdy podmiot nie spełnia warunków wymaganych do utworzenia i prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego albo wydano prawomocne orzeczenie zakazujące przedsiębiorcy wykonywania działalności gospodarczej objętej wpisem, wójt Gminy Wyry odmawia dokonania wpisu żłobka lub klubu dziecięcego do Rejestru w drodze decyzji administracyjnej.

Składanie wniosków o wpis do Rejestru żłobków lub klubów dziecięcych następuje w sekretariacie Urzędu Gminy w Wyrach,43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133 w godzinach pracy urzędu
Zasady dokonywania zmian w rejestrze Podmiot wpisany do Rejestru jest zobowiązany do informowania organu prowadzącego Rejestr o wszelkich zmianach danych wskazanych we wniosku lub w dokumentach stanowiących załączniki do wniosku wymaganych przy rejestracji w terminie 14 dni od zaistnienia zmian
Zasady wykreślania zarejestrowanych podmiotów z rejestru Wykreślenie z Rejestru następuje w przypadku:
1. Złożenia przez podmiot wpisany do Rejestru wniosku o wykreślenie;
2. Nieusunięcia przez podmiot, w wyznaczonym terminie, nieprawidłowości w zakresie prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego;
3. Przekazania we wniosku oraz dołączonych do niego dokumentach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym;
4. Dokumenty (wniosek o wpis, wniosek o wykreślenie, informacja o zmianie danych zawartych w rejestrze) składane do Urzędu Gminy w Wyrach w formie papierowej należy własnoręcznie podpisać
Opłaty wynagrodzenia za pracę , ustalonego zgodnie z przepisami o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W roku 2016 to kwota 925,00 zł.
Wpłat dokonywać należy na rachunek bankowy:
B.S. Tychy 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001
Termin i sposób załatwiania Wydanie zaświadczenia o wpisie do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych następuje w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-06-18 15:03:18
Data utworzenia 2016-02-17
Data udostępnienia 2016-02-17 13:47:22
Osoba odpowiedzialna Gabriela Pajor
Udostępnił Beata Stencel-Badocha